Tietoa meistä

Juholan Koulu on Järvenpäässä toimiva yksityiskoulu, joka tarjoaa laadukasta opetusta lapsille ja nuorille. Arvostamme jokaisen oppilaamme yksilöllisyyttä ja kohtelemme heitä hyvin ja vastuullisesti. Olemme sitoutuneet tarjoamaan oppilaillemme turvallisen ja kannustavan oppimisympäristön, jossa jokainen voi kehittyä omassa tahdissaan.

Juholan Koulu perustettiin vuonna 2024 Järvenpäähän vastaamaan alueen kasvavaan koulutustarpeeseen. Koulun perustajina toimivat paikalliset opettajat ja vanhemmat, jotka halusivat tarjota lapsille laadukasta ja yksilöllistä opetusta.

Tule käymään
Sipoontie 12, 04400 Järvenpää

Sähköposti

juholan.koulu@webname.com

Tilaa uutiskirjeemme

Tästä tekstisi alkaa. Voit klikata tästä ja alkaa kirjoittamaan.

Juholan Koulu is part of Webname distance learning group.

Webname distance learning group is a trade name owned by Shocklee Creative Agency

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita